Wednesday, February 2, 2011

tiap hari sayang..

macam mana pon dia...dialah lelaki terbaik pernah aku jumpe dlm dunia. memang la kadang2 tu dia lambat sket nk tangkap ape y aku maksudkan sebenarnye...tapi...serius,dia mmg penyabar. untung...sapa dapat jadi bini dia.. siapa la tu kn...? huahuahua. aku lah tu..[bangga2..] ye..aku ni mmg bukan perampuan yang lemah lembut..sopan santun..menjaga tutur kata. aku ni aci redah je... aku harap mak mertua aku tak pening dgn aku nih. adoi..dh la tak bape blh harap. nk masak pon tak reti. naseb baik la laki aku mkn je ape aku masak. [eh jap..seinagt aku,baru dua kali aku masak tuk dia.] huahuahua.

sungguh..aku tak sabar nk tggu 11hb...dia nk dtg cni....~ huuu~ rindu giler.. mau tak gile. baru kawen 5 hari dh kne berpisah lain benua. sangap dowh!!!! aku dh asyik membilang hari je. sabar cik kak,sabar.... mggu depan sampai la laki ko tu.... aku doakan dia selamat sampai cni.... huhuhuuuuu..taksaba2. xcited giler!! [love palsy]

No comments: