Friday, February 25, 2011

food hunting!!!


1st event :
tahniah buat tukang masak berjaya.[tika,rozek dan bob] walau tanpa menggunakan bahan api,tetap dapat memasak dgn jayanya. serius!!! sedap gilozz!!! menu :
1. coconut shake.
2. thai somtam.
3. triffle.
4. fruit salad.
huhu..tahun nih,msian dh sumbang 2 bende utk interclass. netball [johan] dan ni pulak..cooking without fire [no.3]. caya lah!!!
 2nd event :
happy besday suhaili..~
walau ko punye besday dh lepas. baru nk wat party arini. aku tak kesah. yang penting,aku dapat makan dgn sangat banyak.
menu :
1. ikan goreng letak sambal.
2. udang butter.
3. masak lemak labu.
4. nasi puteh.
5. buah betik.
6. onde-onde.
7. cheese kek.
8. kek tika buat. [aku tatau nama dia]
9. pisang goreng.

 tema dia pink hitam okeyh!!!! dan disebabkan dorg ni lebih byk y ade baju itam dan tudung pink. jadilah begini..
terima kasih pada orang y memasak...sedap. aku mkn 2nd round pon sama byk dengan 1st round. tu tak termasuk pencuci mulut lagi. aku pon taktau bape potong cheese kek y aku mkn. betik lagi. kek tika lagi. onde-onde lagi. huhuhuhuuu...heaven...~



food palsy..~
last skali aku dh tak larat nk mkn. duduk diam2 kat tepi sebelah sinki. lalalaaaa...~ aku terlebih mkn hari ni. alhamdulillah...

3 comments:

cik ungu said...

aghhh puas dah telek2,patut rase mcm penah tengokkk! wife hanapi ekk? hohoho..~

kotak said...

yup!! tepat sekali.. pandainye..~

Tabibbatunhawa said...

Hohoh..tukar Blog baru kah??? hahah...Syabas beteh!!!

LAwa2...kena sungguh dengan Puan Hawa..Heheh...