Tuesday, December 25, 2012

hadiah ulang tahun ke2.

video
tahun ni..sorang kat benua lain. sorang lagi kat benua lain. puas sebulan lebih aku pikir nk buat ape utk ulang tahun kali ni. [haha..bersungguh betul!!!]

siap 2 bidio. tatau mne nk pilih. alang2 dh buat. ku bagi la dua2. tp,y 1 lagi tak leh post kt cni. special utk hubby je.

untuk abang...
ayang tahu,ini tak seberapa kalau nak dibandingkan kenangan pahit manis kita. ayang tahu...ayang tak pandai nk bermadah cinta. tapi ayang tahu,ayang bertuah dapat abang sebagai suami ayang.

Thursday, December 6, 2012

bermanja itu tidak salah..

dinner..sepasang suami isteri selesai mkn mlm..
si suami cuma melakukan sesuatu y tak digemari isteri ketika itu.

isteri : haaa...haaaa... apa y cuba abg lakukan..? ayg cucuk ni..dgn garfu ni.. (sambil menghalakan garfu ke arah muka suami)

suami : apa y cuba ayg lakukan? ini bukan cerita p.ramlee...

isteri : tak boleh...abang pakai spec...~

suami : hahahahahaha..kalau la p.ramlee pakai spec waktu tu... dah jadi cerita lawak dh...

isteri : sbb tu la dia tak pakai spec..haha..