Sunday, February 27, 2011

CNY in mangalore!!!! food lagiiiii..~

hadiah sbb dapat jawap kuiz CNY.
 makan lagi..~ tapi kali ni kene bayar. keh keh keh. tak pe...makan punye pasal. aku tak penah nk berkira. tahun ni sambutan lebih meriah. mgkin sbb ramai junior. dan mgkin sbb wat kat tempat yang kecik.
"chefs" antara chinese restaurant yang ade kat india nih. aku sbnrnya tak la ske sgt mknn kat cni. tapi,mlm ni..mknn dia mmg bes. menu:
1. sweet corn ciken soup.
2. nasi goreng sayur.
3. mee goreng sayur.
4. ayam crispy.
5. ayam masak ape tah. [mancurian kot]
6. sayur cmpur y bes. [ade brokoli]
7. dimsum. [ayam dan udang]
8. askem vanila.
ayam crispy dan abg tukang bg mknn.


huhuhu..klu tak silap bnde ni dbli di msia.
meriah je..siap ade ikan lagi.
aku dan shusupian [housemate]


tahun ni kn tahun arnab. [ni lukis sendiri ni. keretip sungguh bdk2 junior]
aku mkn tak byk sangat. tak tambah pon. mkn se"round" je. mgkin sebab aku tak minat sangat kot mknn dia. tapi aku taktau bape byk bdk ni dh mkn. lepas abis se"round",dia mkn sayur je. pastu aku tgk dia mkn ayam crispy lak. pastu askem lagi. tapi bgus gak. kurus sgt bdk nih. dh la tggi. lg la nmpk kurus. hehehe...
yosh!! elly..~ mkn lagi. siap tapau lak. kagum aku.


ok....aku pon taktau knp perlu ade gamba ni sebagai ending. hahahahahaha.










1 comment:

cik ungu said...

pengaruh citer Oh-Yeah memang sungguh dahsyat...