Friday, March 27, 2009

ngantoknye....ZZZZzzz...zzz...

dengan semangat berkobar2 aku menyiapkan assgmnt anat...[hahaha..ade bangga disitu,sbb slalu mlm sblm nk anta tu br siapkan..toing2..] tapi masalahnya...aku tetiba ngantok. ngantok y sampaikan aku tak tau mcm mne nk lukis otic ganglion. tgk gmba dlm buku..[dlm keadaan buku terbalik] pon tak tau mcm mne nk lukis. pastu aku termenung..amik keputusan nk mewarna dn melukis gmba2 lain..[mcm byk je..dua je kot y br siap..] serius...aku dh pandai mewarna..sebelum ni mmg hodoh...[adik aku y kck skali mewarna lg lawa]. terima kasih kat lctrr anat y rajin bg assgmnt byk2...bg la byk2 lagi...sy suke...[bunyi agak lain...nmpk sgt terpakse..hua3...]

abah dh kua hospital smlm..mmm..aku nk terang pon,aku bkn pakar sgt. blm jd dktor pon. tapi,dia cm ade prob dgn vein dia r. y aku tau..bnde tu akn effect venous return. so,dktr cm cut 20tmpat kat kaki dia,semata nk betulkan vein tuh.. aritu,aku kol dia, dia cite kat aku..adik laki aku yang kck skali tu sibuk tny dia byk soalan..

- "abah,dah abis bedah ke?"
- "dah...siap dah.."
- "sakit tak kene bedah?"
- "org lelaki...ye kuat...tak sakit...org pempuan je yang nangis cabut gigi.."

sebenarnya abah perli dia,sbb dia cabot gigi pon nangis..bukan sakit pon..ciwek...

-"abah perli adik ye...."

hua3...'adik'....? anak manje...kck skali..sbnrnya ktorg adik beradik mmg tak ngam sgt dgn dia. manje terlebih..[hahahaha...sebenarnya jeles..tu je...]

-"abah...jd,lepas ni kaki abah dah tak de la ye....?"

hahahhahahaha...gelak besa aku...ngok jugak budak nih.. hadoi....[eh,jap...bkn aku je y ckp dia ngok..abah pon ye...hahaha] tah pape..la bdk nih..biase la..budok2...imiginasi tinggi sgt...di tambah dengan pengaruh tv y melampau..

ingat lagi dlu...mse tu mak dgn abah cm ade selisih phm sket...[biase la..gadoh2 manje..eceh...] berlawan cakap kat dapor..aku dn adik2 y lain..wat bodo tgk tv..
tetiba..adik aku y kck skali ni dtg dekat mak dgn abah....dengan muka yang sedeyh gile r...klu korg tgk...msti rse nk nangis jgk r...

-"mak dgn abah jgn la cerai..."

hua3....gelak besa abah tyme tu jgk.. hadoi...ape la..adik aku seko ni...sgt2 terpengaruh dgn tv. lantak kau la...tp bgs jgk...perselisihan phm tu..habis takat tu je....hua3...tp,mmg nk gelak pecah perot tyme tuh.

No comments: