Wednesday, March 25, 2009

ke'blur'an [merosakkan bahasa,jgn meniru aksi ini]

balik kelas tengah hari,aku mengantuk tahap tertinggi. kepenatan yang amat sangat. tapi sempat 'on' komputer nak tengok SPA Q. kenalah bufer. dan aku pon tidur dengan jayanya. berguling diatas katil yang kecik [ada hati nk beli katil qeen bila dah duduk rumah sendiri..hua3..ada bajet ke kak...????toing2..] nasib tak jatuh je.
sejam kemudian... terjaga,dengan mamai,tengok jam. 315??[lama sungguh minah ni tidur] dengan rasa menyesal sebab ketiduran yang panjang [bahasa apelah budak ni pakai]..aku bangun....tengok SPQ Q [kuang3...mengong!!ingatkan study..hampeh]. dah nak habis episod tu..kenalah tengok.

baca buku tak sampai setengah jam. pergi keluar berjumpa doktor gigi. lama sungguh prosedur menukar besi2 digigi. hahahaha....tapi yang penting,kali ni dia tak la dia tarik kuat sangat jadi boleh makan dengan jayanya..[hahaha..sakit pon makan jugak..penah ke aku pantang...mm...penah2..pantang jumpa,balun je..]

balik..jalan sorang2..dengan selumbernya. menuju ke bank. [di tegaskan!!! BUKAN UNTUK MEROMPAK] ATM je kot...nk rompak apenye... amik duit untuk bayar hutang [semestinya bukan hutang ah long..aku kat INDIA ye...tak de ah long kat sini]

singgah ke saibeen. menghabiskan separuh duit yang di keluarkan. beli calling kad dan topup. maka..tinggal lah duit cukup2 untuk bayar hutang...hehehe.... lepas selesai,kakak tu bagi aku satu kertas kecik. untuk digores. hahahaha.... 
"nk wat apa ni kak?" [aku tanya..sure r dalam BI..takkan dlm BM kot..]
"kamu tak tau ke macam mana nak guna..?"
"tak tahu.."
akak tu gelak...[amboi....sedap ko menggelakkan aku..]
dia pon wat kan la sume untuk aku...
"sebenarnya tu untuk apa?"
dia cuma cakap sebab aku topup lebih rs300...
tapi dia tak terangkan pon nak wat pe dgn bende tu...lantak kau la..wat la pape..

aku dah tak tau apa nk tulis...[toing2....] merapu.....je.









No comments: