Monday, March 16, 2009

nasi lemak....



semalam..aku buat nasi lemak..dengan shu..aku tak tau la dah berapa lama aku tak buat nasi lemak. kalau tak silap,kali terakhir aku buat,masa aku di tingkatan 2. masa itu masih lagi bergelar pelajar s.m.k.a maahad hamidiah.. haha..nasib baik masak makanan tu,bolehlah jugak dimakan.
walaupun sambal itu agak pedas..



sambal sotong..sotong beli dengan zahida di fish market...agak murah jugak la..



nasi lemak yang aku kira..macam tak cukup santan..



satu yang tak cukup..ikan bilis goreng.. tak ada..

malam itu..lepas loceng..kitaorang makan ramai2 kat bilik aku. terfikir..nanti,bila masing2 dah ada rumah sendiri..jarang2 la dapat makan ramai2 macam tu..

1 comment:

hazimah said...

mmmmmm... sedapnyer tgk.. hehe..
haha.. bunyi loceng!!~~ memori 2 tahun lepas..