Wednesday, April 1, 2009

"UNSANGKARABLE" ??

tak sangka akhirnya aku hampir kepada 3rd sessional..dan..blh dianggap nak abis dah 1st MBBS. hahahaha....aku yang malas nak meng'revise' ni...dgn malasnya...mula meng'revise' [serius..hancur bahasa] apa yang pasti,jadual aku pack GILERRRRR. [kalau aku betul2 ikot jadual yang aku dah buat la]. aku rasa tak sempat pon nk cover sume bende. tapi,ape aku kesah.....jalan je... yang penting,ape aku baca,aku ingat. walau sebenarnya,selalu je lupa hua3.. teringat ada kawan kate..[bak kata abah,kawan dunia akhirat...].."bukan student la kalau tak sibuk...." betol jgk ape dia ckp. hahahahha...lebih2 lagi bagi aku yang gatal nk amik medik...[tak sedar diri tu pemalas]. hahahha...

kerana memikirkan masa depan,aku meneruskan kehidupan...[curi idea dari ayat nabil.."tanpa memikirkan masa depan,saleha meneruskan perjalanan.."] 

sekarang nih..aku tgh download cite meteor garden. 9GB. hua3...saje wat keje mengong. ida kate.."ko gile ke...? aku download 1GB je,dah sebulan". [hahaha..mmg aku gile..] aku dengan selumber kambing, wat jugak...nk kate ngok..tak la sangat...saje isi masa terluang dgn perkara yang tak berfaedah... kalau abis dia dwnload..bagus la..kalau tak abis...naseb la... "suke hati kau la...."sambung ida. [isk,tetiba lapa lak....ape kaitan dengan bende y aku tgh cite nih..aku pon tak tau..saje nk bagi tau..skrg aku tgh lapa]

dah la...aku dah terlebih masa menatap bende 4segi kaler itam nih[komputer]... lama2 kang..jatuh cinta pulak. merajuk pakwe2 aku yang berlambak tersusun kat rak[buku anat,physio,biochem,histo,embryo..dan seumpanya..].. len kali..sambung merapu.. bye...

No comments: