Saturday, April 11, 2009

tidak didalam mood yang baik.

sejak semalam,terasa nak pulang ke malaysia. menenangkan fikiran di tepi pantai. menikmati matahari jatuh. ada sesuatu yang merunsingkan. ada sesuatu yang difikirkan. ada sesuatu yang berat bermain difikiran,berlegar diminda. mengharap penyelesaian yang terbaik. jawapan yang betul-betul meyakinkan. harap sangat sekarang ni dapat bersembang dengan abah. pendapatnya cukup meyakinkan. tak kisahlah dari segi apa pun.

kuatkah aku menghadapi keputusan yang dah dibuat? kuat ke untuk aku melawan? kerana aku tahu kelemahan aku,aku mahu membuat keputusan yang lebih. tapi,aku seakan tidak boleh membuat keputusan. sepatutnya boleh. kalau aku betul keras hati. dan kalau aku berani ambil risiko tersungkur. tapi aku tahu,tersungkur sekarang tak seberapa dibanding tersungkur diakhir. kenapa aku macam tak boleh nak buat apa yang aku rasa,sedangkan aku tak rasa pun apa yang aku mahukan itu salah. malah sejuta kali lebih baik jika tahu had dan tahap diri sendiri. 

membenci diri sendiri adalah suatu yang sangat menyakitkan. sangat sakit. sangat3 sakit.

No comments: