Sunday, April 12, 2009

main netball..

semalam,sabtu..seperti biasa,aku akan ke padang belakang atava hospital.. tapi semalam..lain... buat pertama kalinya aku dapat berpasangan dengan shu. aku jadi GK. dn pastinya,dn selalunya shu jadi GS. susah nak jaga org setinggi dia. perlu melompat lebih dari biasa. hahahahaha...tapi aku tak kesah,kerana aku memang suka melompat.

mula2,hanya kami 08 cume lima org,kakak 05 ade enam org. jadi aku pon main 2 posisi. hahhaha...jd WD dn dlm masa y sama,jd GK. tapi...ok la...sonok..men2.. then...kak dini n da geng dtg..tambah la 3 orng. cukup nk buat team... tapi semalam,kami banyak menampar pola,menepis bola....dannnn...xciden sesama sendiri. bape ramai yang berlanggar. hahaha..tapi dh biase dh..luka y lepas pon belum betul ilang...

padang kat cini,tak boleh la nk di harapkan seperti padang di malaysia. hijau..kalau jatuh pon,peluang untuk dapat luka tu sikit. kat cini,padang tanah merah. kalau main..abuk pastinya akan naik keatas. aku kemungkinan boleh dapat lelah. hahahaha.. sekali jatuh,abis baju dengan sua. sekali main...kasut hitam menjadi merah. sapa yang berstokin pendek,pasti akan terkesan belang. bahagia y tidak tertutup dgn stokin,akn jadi merah. betapa dahsyatnya. kalau aku,slalu tgn la. jelas nmpk,y tak tertutup dgn baju akn jadi merah tanah.

apa pon..aku syukur dapat main. walau semuanya tak la seindah dimalaysia. tapi,aku nk jadi budak yang redah je sume bende. walau pon ramai y kate aku ni anak manja. tapi aku tahu,aku tetap blh bawa diri aku walau kat mana pon. terima kasih pada mak dgn abah yang paksa aku duduk asrama dari aku tingkatan 1. dn terima kasih jugak pada abah yang slalu suh aku pergi mana2 sendiri naik kenderaan awam. dn sebenarnya aku sngat rindu nk naik komuter.
dan..aku rindu nk merempit kat umah....!!!!

No comments: