Thursday, April 9, 2009

kekenyangan makan mee bandung..

sebelum tu aku nak bagi tau yang aku download hari tu [meteor garden...9GB] sekarang dah mencecah 2GB...aku tau aku memang ngok. tak kesah la...suke2...

aku dah mengantuk...tapi ptg td aku baru bkk anatomy buku 1. baru bace pectoral region. hahahahahhahahaha.....skrg aku ngntok.

tapi tetiba aku terfikir. blh tak klu aku tanak kawen? [tetiba kua tajuk...takkesah la]. tanak kawen,pastu nk g palestin. berkhimat kat sne. tak pon....aku nk berkhimat untuk rakyat malaysia. boleh tak? malas la nk pk pasal bende nih. slalu kne tny soalan nih. padahal,aku baru 20tahun. mungkin sbb aku dah lama berpunya. dan dari cara org melihat aku...mereka menyangka aku akn kawen dalam masa terdekat nih. ape pon....bg aku...mustahil. walaupon,aku turut berharap aku akn kawen awal..sebab.....[aku ade sebab sendiri yang aku rasa..aku tak boleh nk kongsi kat sini..]. tapi,mustahil dn sgt3 mustahil.. sbb aku tak rasa pon akn berlaku..mustahil...mustahil...sgt mustahil. tapi,tak tahu la klu tetiba ade org bermimpi dn tetiba nk wat sesuatu yang aku ckp mustahil td...[tak pon..blh tak klu aku bia je sape2 y dtg umah,pastu..bia mak abah pilih...ok gak.] 

tah la..aku serba salah. tapi aku tak tahu mcm mne nk wat..ape nk wat. ape y betol. ape y salah. ape y tak betul. ape y boleh buat. bende nih kadang2 membuatkn aku benci diri aku sendiri. dn aku benci dia. benci y rasa sgt3 benci. rasa nk menyumpah. mencarut dgn jayanya. tapi tu bkn sikap aku..mgkin hny akn simpan dlm hati. tapi.........aku mmg benci.

cite lari dr tajuk..tak pe la kn..maaf. merapu.

No comments: