Sunday, July 17, 2011

dia kata dia menabung!!!!!

haaaaa......tgk kamu2 sekalian... datin rosmah pon menabung nk bli cincin!!! aku ni y bukan isteri perdana menteri. hanya isteri seorang student. makin la kne menabung nk dpt kn jam idaman...~ 

MARI MENABUNG!!!! agak2 1 hari berapa ye?

hah!!!!korang y bace nih. tak yah nk berpolitik pulak ye. aku cme nk amik semangat menabung dia ni je!!!
tapi ade org ckp bende ni palsu. tekan sini.
aku taktau. aku tak bace utusan. korg penah ke jumpe bnde ni dlm surat kaba utusan?[bg mereka y baca utusan la].
*jangan cepat percaya dgn bende y sampai kpd kamu.

tapi aku tak kesah hal2 politik nih. tgh semangat menabung nih.

okeh!!! semangat menaboooooonnnggggg!!!! datanglahhhhhhh!!!!!!!! yosh!!

2 comments:

PEAH said...

klu saya yg mnabung, bila la nk dpt 1 juta

terataiflowerz said...

mari menabung!!