Sunday, July 17, 2011

aku hanya boleh bermimpi disiang hari.

bayangkn satu hari...aku bangun dari tdo. tetiba dapat pggilan tepon y mengatakan aku menang cabutan bertuah ke..menang teka berapa kacang dlm botol ke..

dan y paling bes!!!! dorang cakap aku menang salah satu dari bende kat bwh nih :

hmmm....cume boleh bayangkn je la. sape nk bagi ko jam mahal nk mam ni senang2. aku cuma boleh berangan2 je la nk memiliki salah satu dari jam tgn atas nih. len la klu ko anak dato'. hmmm..bila la abah aku nk jadi dato'. hahahaha....jadi datuk pon tak tercapai lagi. nk jadi dato'? huhuhu...tinggi sgguh cita2. daripada aku bercita2 abah aku jadi dato'. bek aku bercite2 encik suami jadi dato'. hohoho...

OK ENCIK SUAMI,SILA JADI DATO' OK?????????
[hehehehehe..jadi ayah je la syg. kalau u jd dato, i kene jadi datin. i tanak jadi datin. rase tua...]

4 comments:

PEAH said...

kakak, dkt kedah byk jam mcm ni...ten ringgit ug x ori

kotak said...

huhuhu...ok gak sepoloh hengget pon. asalkan santek!!!

miszatie said...

wah3 cik kak..huhu berangan eh..insyaallah boleh nye dpt baran2g nih..huhu

Ziela said...

Hi nak tanya jam ni brand ape ek? officemate dlu ade pkai..tp sgan nak tnye..haha