Wednesday, July 20, 2011

bibie vs teloq!!!

mari kita gaduh2 manja...~

hah! mesti korang tak paham. tetiba minah ni nk gaduh2 manja lak. so,pe kate korg bace nih dulu.

okeyh,hahaha..sebelum setat gaduh2 manje. aku nk cite satu kesah.

ade sorang senior ni. di penah tanya aku..dah bape tahun aku dgn encik suami ber"hubungan". dengan segan2 aku pon jawaplah...dh nk dekat 6tahun. dia menunjukkan muka agak kagum disitu.
kemudian dia bertanya lagi...ape tips nk bagi hubungan ni kekal lama?
aku dgn yakinnye menjawap....."SILA GADUH PALING KURANG SEMINGGU SEKALI". hahahaha..tu la rahsianya. Jd aku kne la mengamalkan ape y aku dh ckpkn kn???

okeh,balik pada tajuk gaduh2 manja.

bg aku bersalin lagi sakit...
ok,pastu timbul lak persoalan..klu sakit mesti lepas je dapat anak sorang. tanak dh beranak lagi.

meh ku jawap soklan ini ye....
lelaki..diberi pilihan nk kene sepak atau tak..dan lelaki boleh melindungi diri dari menyakitkan teloq.

perempuan? mne de diberi pilihan. blh nk beranak atau tak. klu tetiba pempuan tu ckp kat laki dia,dia taknk beranak. ade suami nk bg? ade mak mertua nk bg? ade masyarakat nk bagi? [ok,ape kaitan masyarakat dgn perempuan tu,aku pon taktau.] last2 dia beranak jugak. lagi pon aktiviti membuat anak itu adalah seronok. [ok,skrg ko nk ckp minah ni melucah di belog pulak. aku cme ckp bnde fakta.]

tapi aku rase,aku penah dgr ade orang kata. sakit paling sakit adalah :
1. mati
2. kemudian sakit gigi
3. kemudian bersalin.
takde pulok orang tu sebut ape2 pasal teloq.

hahaha...ape pon. sakit bersalin sangat berfaedah!!!!!!!!!!!
akhir kata. aku pon sengal sbb ikot encik suami wat n3 pasal nih.

No comments: