Sunday, January 31, 2010

mimpi aku bagaikan benar.



entry aku yang lepas,byk bercerita tentang aku dan hanafi. kali ini..aku rindukan hajar.
siapa dia? dia adik aku.
mimpi mlm tadi mmg menakutkan. terjaga dgn mata dn bantal yang basah kerana air mata. tgk cermin,mata ku bengkak. tanpa sedar aku menangis didlm tidur. aku ingat,tangisan itu tangisan yang sgt teresak2.

mimpi lebih kurang begini.
aku terjaga,seperti dari tidur yang lena,keluar dari bilik,melihat ramai org diluar. tny pada emak,kenapa ramai org? mak kata..hajar dh takde. masa tu..cuma diam. masuk dlm bilik,menangis meraung bagai nk gila. kerana aku tak sempat pon nk tgk dia.

gila la. mimpi yang kejap,tapi betul2 wat aku tak berapa nk betul hari ini.
bayangkan,satu2nya adik perempuan,dia lebih dari seorang adik..dia kawan,dia teman, dia sahabat. HHHHHAAAAAAA!!!!! KAMBING!!! aku menangis lagi hari ini.

miss you sis!! aku taknk cite dh. nnt aku menangis lagi.

No comments: