Monday, January 25, 2010

i like guys who know how to play guitar..

gitar? ada apa dengan gitar? mmmmm...zaman remaja ku [ceh,konon sekarang dah dewasa] merasakan,sangat romantis bila seorang lelaki memetik gitar menujukan lagu untuk seorang perempuan. masa tu..kalau ade je lelaki yang main gitar,rasa cam..aduhai...berbunga2 kalau dapat lelaki yang boleh bermain gitar. [hahahahaha..sekarang nih pon macam tu kot..]


dia..tak pandai main gitar...suara tak sedap...tak pandai menari.. tak berapa nk romatis... orang kata dia pelik..adik cakap dia jambu...dia cakap dia anggun.. mak cakap dia serius... kawan cakap dia phsyco...atok tino cakap "buleh doh tuh..."....abah cakap.."eh..sapa nama kawan ko tuh...?"[abah nih,slalu lupa nama hanafi..nnt dh jd menantu,jgn tak ingat pulak]


tapi..suara tak sedap tu jugak yang mendodoikan aku tidur dikala aku tidak lena..yang tak pandai menari tu jugak yang menghiburkan aku,membuat aku bahagia dgn menari lagu "gadis ayu"...yang tak berapa romatis itulah yang sedayanya memujuk aku walau berhari-hari aku merajuk...yang pelik itulah,yang membuatkan dia berbeza dari orang lain....yang phsyco itulah yang menenangkan aku disaat aku hilang kawalan..


biar suara tak sedap..tapi suara itu yang selalu dirindu. suara yang tidak pernah meninggi kepada ku. [sampai aku sendiri menjadi terlebih manje]


hehehe..kambing..~


i miss you 2 sayang....


teringat kenangan lalu...


hehehe..i LIKE guys who know how to play guitar,but i LOVE someone named HANAFI JAAFAR.

esok..genaplah sebulan.. hadiah yang cukup wat aku mahu terbang2 keawan.... huuuuu....~~~ i miss him!!!!!!

kita dah lama tak tulis surat kn bang...? rasa nak balik masa sekolah dulu. zaman muda2..menulis surat..tapi surat2 tu..jarang bercerita tentang kita. hampir semua pasal sekolah,pelajaran,dan kerja. cuma diakhir2 persekolahan terselit cerita tentang kita.. ingat tak waktu kita jadi MC? baju biru? hijau? krim?

walaupun sebenarnya kisah kita byk bermula selepas sekolah..tapi kenangan disekolah cukup buat ayg tersenyum sendiri. terima kasih ATIQAH....sudi menjadi penghubung antara kami...[poswomen yang berjaya],NADIRA...yang byk menolong menjadi orang tengah menyelesaikan kebuntuan hubungan kami sekaligus mencetuskannya..KAWAN2 PUJ3...yang sentiasa beri sokongan kepada KAKLONG dgn ABG LONG korang nih...doakan kami...

abang...sedar atau tak..dah lebih 5tahun kita kenal. banyak perkara yang terjadi. sampailah sekarang... semoga hubungan ini berkekalan...


abang..terima kasih kerana sabar...

No comments: