Monday, May 9, 2011

bila aku nk membesar nih?

aku tgk2 gambar kenduri kawen 5 bulan lalu.
dan aku jumpa ini....

try klik. nnt dia besa. canggih..~ magik.
aku rase aku nmpk macam budak sekolah dlm gamba nih.
yang budak comel sebelah tu,sepupu. encik ali nama dia.




hmmm....lagi2 cite pasal suh aku pregnen. sabar la weh. pe kate,korang tlg pregnenkan utk aku.

perbualan dibawah adalah didalam FB. antara aku, encik suami,dan adik lelaki aku.

wahai abg,isteri mu dh mcm panda. kalau comel mcm panda takpe gak. ni dh mcm hantu panda. serius,tak penah exam mcm nih.
Saturday at 1:38pm ·  ·  · See Friendship

    • Hanafi Jaafar panda comel, cuba cakap om nom nom sket... hehehehe
      Saturday at 1:48pm · 

    • Alep Jr Boss Kecik wakakaka....we...aku nk tny sikit nie..tp jgn mara,,bile nk ade anak..teringin nk ade bby kat umah nie...nk ade anak buah..:P
      Saturday at 6:05pm · 

    • Siti Hawa Md Dolkafle ops...~ huhu..tanya hanafi. tugas dia memberi,aku menerima je... harharhar.
      Saturday at 8:38pm · 

    • Alep Jr Boss Kecik wakakaka
      22 hours ago · 


3 comments:

Achahani said...

Apakah apakah?

Hahha,memberi dan menerima.
Suruh en hanafi duk dkt2 sikit.

kotak said...

hahaha.. tu r. dh suh dh dia wat praktikal kat india. dia tanak. sonok idup bujang la tuh. hehehe.

aaina said...

hikhik..smoge dikurniakan chya mta yg soleh dn solehah.. =)