Thursday, April 21, 2011

rahsia rumah tangga.

mmmm...satu rahasia rumah tangga. hahahaha.. nak tau ke?
ni aku nk bgtau la nih.. saba2..
mmmmm...sebenarnya..
aku lebih suka dia tak pakai dari bila dia pakai...
tapi,tak ske bila dia tunjuk kat orang mse dia tak pakai...
rase macam nk dia tak pakai bila dia dgn aku je.. dgn org lain dia pakai...
sebab aku rasa dia bertambah seksi dan kacak bila tak pakai.....

haaaa...kan dh kate. comel kan dia...~


huuuu....suke bila dia tak pakai spec. tapi tak ske dia tak pakai spec mse bukan dgn aku.
kerana dirimu begitu berharga.


mmmm...aku rase aku mabuk nih. minum nescafe chocomocha + milo.

2 comments:

misza said...

bila tak pakai spec nampak ori. tapi kalau dah rabun terpaksa la pakai.

Achahani said...

pelik bila pakai tak pakai nih.
hihi