Wednesday, March 10, 2010

sabar ye sayang..

"sabar ye sayang..."
itulah yang selalu aku katakan pada diriku tiap kali diriku mahu menyerah.
sungguh,sejak akhir2 ni,byk kali ia terkeluar dari mulutku. dugaan ini berat. cubaan ini payah. tapi aku takkan mengalah. walau aku kurang pasti dgn pengakhiran,aku tetap akan cuba bersabar. menuruti apa yang patut. sungguh cukup sakit.

ia semakin hambar. semakin dingin. semakin jauh.
tak macam y lalu. aku cuba mengubah. sbb aku tahu,kalau aku berdiam seperti sekarang. dia akan jadi lebih hambar dari dulu. buktinya,sekarang. tapi,keputusan ini bukan aku y mahu.

sungguh,sekarang aku mahu gelak sepuasnya sambil menangis. kerana aku tak tahu nak buat apa. semua yang aku lakukan,tidak memuaskan. utk kembalikan masa lalu juga menjadi tidak mungkin. dan aku tawar hati utk berbuat apa2 pun. tanya pada hati ini,masih adakah lagi cebisan2 yang dapat diselamatkan?aku sendiri pon tak tahu jawapannya. sungguh aku sakit.

hidup aku terkesan. tumpuan aku tersasar. aku bukan seorang y sebegini. ini bukan aku. kadang aku menyesal. diriku belum pulih sepenuhnya. belum. sungguh belum. jangan sesekali berasa selamat. kerana aku cukup gila utk melakukan sesuatu yang gila.

menangis sendiri. lelah sendiri. penat. sakit. hahahahahahahahahahaha...bagai dicucuk. ditikam.

No comments: