Thursday, February 25, 2010

banjir kilat di maharaja.

sungguh,aku tak bohang,ape lagi menipu. banjir kilat berlaku lebih kurang selama lebih 12jam. tak caya? ya Allah...betol aku tak bohong. banjir kat tingkat 5. hahaha..umah aku la tu. dn hampir separu bilik aku dipenuhi air. dan tentunya dapur kami dh dipenuhi air. terima kasih pada rozita..yang menolong mengeringkan bilik aku..[serius,ko mmg super women] jiran sebelah..hawa dan fatin..trima kasih menderma sup daging dan nasi goreng kepada kami bertiga yang kelaparan. buat shu,mekda..sowi..aku tertido dan terus tak terjaga selepas kamu berdua tukar sif. hahahahaha...

penat kot hari ni. salah masa,salah tempat,salah waktu. arrrgggghhh!!! dem!!! sakit kepala. serius mahu mencarut sepuasnya!!!!

aku de end posting. mcm tu gak kwn2 aku. haruslarrrrrr aku risau. sbb byk gile tak baca. tolong bagi aku sesuatu utk dibelasah. bak cni kayu hoki,pukul sampai puashati. tapi tak mati. patah2 ok la. lebam2,sepak terajang. tendang sampai melayang. [beginilah kalau menulis blog dibawah pengaruh ciken lolipop bli kt ciken tikka] MABUK KE?????

SHUT-UP!!!!!serius dowh ko serabutkan kepala otak aku!!! gile kot. budak masuk air,macam ni la. AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!! rasa nk bunuh orang.

pehal ko nih??gelabah gile!! ko ape kes?? nk gaduh?? meh r..klu nk rase penumbuk. klu tak tercabut sume gigi tu jagn panggil aku awa. gile gangster minah nih. arrggghhhh!!ske ati aku la.

CUKUP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAMAT!! BLAH SEKARANG GAK!!

2 comments:

norfaridahanum said...

maka,3 3 penghuni itu pun x ke kelas pagi nih...haha!
dang!asal x gtau aq?aq terbang ke maharaja ok cmtuh..ko nih..aq pun tau dr mimi je pagi tadik[smlm]

sitihawa said...

hehehehhe..tak sempat nk bgtau pemberita pasal hal nih..tu yang tak heboh tu. hahahahahahaha.... tapi gile gak r..satu ari ponteng kelas..penat..