Friday, December 4, 2009

selepas tamatnya exam sessional 1.

penat,semalam punya penat pon tak abis. ditambah dengan tak boleh tdo. semalam mula tdo kul430. bgn2 dh ku 715. penat. hari ni byk bende kene buat. disebabkan aku hendak cuti yang pjg dan balik ke rumah. aku terpaksa melalui hari2 yang penat. pagi posting surgery...dn ya..aku ada OT pagi ini. dan ptg posting community medicine.
aku harap hari ni commed tak wat pape lagi. cuma jelas kan apa yang nak dia wat. sebab aku masih penat. penat fizikal dan mental. aku harap dapat melaluinya bersama seseorang. tapi tak pe..aku ade diri aku sendiri untuk menemani.

lagi 2mggu nk balik. aku sgt tak sabar. kenapa? sbb aku bukan la suka sgt berada disini. tapi aku ada tanggung jawap kat cni. besar dan berat. aku harap aku sihat. sihat seperti mana yang dimaksudkan oleh WHO. [world health organization]

"health is a state of complete physical,mental and social well-being and not merely the absence of disease or infirmity"

No comments: