Tuesday, December 8, 2009

kejap lagi aku akan masuk bilik OT.

aku pon sebenarnya tak tau dh berapa kali aku masuk bilik OT.
kalau dulu..yang aku tau pasal OT adalah "over time". kali ni dh berubah.. kepada "operation teater". tapi bukan itu yang sebenarnya nk cerita.

aku sebenarnya hanya menunggu hari.[pastinya bukan menunggu hari untuk bersalin] aku menunggu hari untuk pulang ke malaysia. aku tak sabar..macam2 yang ingin lakukan. walaupon aku kerap balik malaysia,tapi aku masih tetap sentiasa ada benda yang nk buat. balik kali ini,tetap,dia tiada. dh setahun tak berjumpa. kalau ditanya pasal rindu..bak kata dia "rindu takkan habis walaupun ayg ade kat depan mata". dia,antara lelaki yang baik aku pernah jumpa dlam hidup aku. walaupun ada kalanya ada kekurangan..tapi kebaikannya dan kesabarannya..susah utk dicari.

orang kata..tinggal jauh mendatangkan byk masalah. ya..aku akui..tinggal jauh,mmg byk masalah. tapi..y aku lihat,satu persatu kami selesaikan. dan selalunya..dia yang byk mengalah. dia kata aku terlalu penting,penting hinggakan dia perlu jaga aku sampai mati. dari itu,aku sedar..aku yang perlu berubah...

adakala aku rasa benci sgt kat dia. kerana dia membuat diri aku terlalu sygkan dia..
aku sudah terlambat. nanti kena marah pulak. hari ini masih dlam mood yang tak berapa betul. pastinya aku akan diam saja sepanjang dlm OT.

No comments: