Sunday, November 22, 2009

dia dah mula dah...





nak tahu sesuatu tak...aku akan mehadapi peperiksaan lusa. tapi malam nih,aku sedar yang terlalu byk lagi yang perlu dibaca. dan aku sekarang,sudah mengantuk. malam nih,panas. puas aku dahaga,sampaikan aku minum air dlm mangkuk megi kegemaran aku. sebenarnya dlm tu ade ais sebesar dua penumbuk aku. [dan ketahuilah,tgn aku tak la besa mana pon]. ais tu dh cair. dan air y tadi penuh. tinggal sikit je. kenapa aku minum dlm mangkuk megi kegemaran aku? sebab aku tak de cawan yang boleh memuatkan ais sebesar dua penumbuk aku. puas aku cuba memecahkan ais jadi ketulah kecil,tapi tak berjaya.

entah kenapa,sejak akhir nih. mlm mmg panas. sampaikan aku tido pon dgn membiarkan tingkap terbuka. nasib baiklah rumahku di tingkat 5. tinggi la jugak.

kipas dalam bilik nih dh boleh jadi perhiasan je. tak rasa pon walau dh bkk smpai 4. nmpk mcm laju,tapi anginnye tak rasa pon.

hadoi!!!pehal budak seko nih... ngntuk tahap beruang kutub. masalahnya beruang pon tak ngntuk macam nih....

No comments: