Friday, November 6, 2009

alahai hawa....~

badan sebenarnya masih rasa lemah. entah kenapa,satu hari ni terasa lemah. mengantuk. tak larat. pulang dari kelas tadi terus ke farmasi. beli ubat yang tak cukup tgh hari tadi. sampai je rumah..terbau sesuatu yang lazat. untung dapat housemate yang rajin. [terima kasih shu dan mekda]. badan lesu sangat. tapi gagahkan juga. nasib baik la housemate jenis melayan je aku merapu.

selesai solat asar,telefon rumah. tak dapat. telefon abah,tak angkat. akhirnya,telafon emak..berjawap. mereka dalam perjalanan nak jemput hajar kat UPM. td,aku tengok cerita KASIH TERCIPTA. episod 3. cukuplah satu hari satu episod. bangun nk mandi,tiba-tiba aku pening. semua berpusing. aku berhenti,menstabilkan diri. hmm..macam tulah aku sejak akhir2 ni. kalau ok tu,sihat je. kalau tak ok tu,memang sampai ke malam lah aku tak ok.

apa sebenarnya masalah aku ni,aku pon tak tahu. yang aku tahu,tadi DR. ABUL FAZIL cakap...aku anemia dan BP aku rendah. dia macam terkejut jugak la,sebab sangat rendah. hmm..harap2 cepat la semua ni berlalu. sebab exam dh nk dekat ni. lagi 2minggu.

malam ni,aku tak tahu la,aku patutnya study pharmac. tapi,lepas mandi pon masih tak bermaya.

No comments: