Thursday, June 4, 2009

sehari sebelum hari esok.

"bertanya pada diri. ape aku nk sebenarnya dlm idup nih?
bes nye jadi mcm org biasa. [masalahnya,aku ni luar biasa ke?] nk patah balik masa. harap tak penah jumpa org2 y berkenaan. mungkin hidup aku tak serumit nih. jgn kerana tak ske,terus nk buang. terus tak dipandang. ade kebaikan disebalik kcknya diri itu. tapi kebaikan terlindung kerana bezanya kehidupan."



STUDY...STUDY...STUDY....STUDY..........STUDY...STUDY....

CUMA ADA SATU JE PERASAAN. SATU JE. 
'BLUR'


bagi mereka yang mengenali diri ini. ketahuilah..bahawa..saya mengidapi penyakit yang sukar diubati. dn blh bawa ke mati. kalau ditakdirkan hidup ini selamanya..pasti saya sendiri tak mahu meneruskan,kerana penyakit ini sangat menyakitkan. andai saja saya dapat memilih,akan dipilih untuk tidak ada penyakit ini.

sebab,penyakit ini wat saya rasa lemah sangat. sakit sangat. sampai tak larat nk buat apa2 pon. bila dah sakit,doktor sendiri pon tak ada ubat untuk tahan sakit nih. semakin hari,penyakit saya semakin teruk. kadang2 sampai tak dapat nk selamatkan...dan akhirnya,saya akan pengsan.

"ITULAH PENYAKIT SAYA."

2 comments:

Unknown said...

Penyakit apa sebenarnya???

kotak said...

itulah...penyakit malas...
'pengsan' disitu bermaksud tido...
hahahahahahha...