Thursday, June 18, 2009

i miss sumone...[majlis kawen dila dan izan]

firstly....MAKYANG!!!!! hehehe..nenek aku...yang sgt bes.


sebahagian dari keluarga aku..bes kn... [buat ikah...kte tgk gambar je la...]

pengantin perempuan...


selepas majlis akad...


ni pengantin bersama makcik2 dan mak aku...eh,ade gak sepupu aku.

org kuat yang menjayakan majlis.

hantaran dari pihak perempuan.

pengantin...sama padan...kuikuikui.... dil..aku doakan korg bahagia..

meriah....walau aku tiada pada masa majlis ini berlangsung..tapi kemeriahan dapat aku rasa dari melihat gambar2 yang ada. hehehehe....yang menariknya...baju pengantin..dijahit sendiri oleh pengantin. bes kn? dila seorg tukang jahit. baju yang dia jahit..mmg lawa2. dia byk gak jahit baju pengantin...lawa....nnt aku kawen..nk suh dia jahit la..hahhaha..[dil,bagi diskaun tau...]

tapi.......sebenarnya....[tetiba terselit lak...] nk jugak....

aku tahu agak pelik... tapi kepulangan aku ke malaysia kali ini..tanpa dia yang aku syg. tak mengapa..rindu sedikit. pagi tadi dapat panggilan telefon darinya. terima kasih kerana telefon..ayang rindu abg.

aku tahu...aku jarang bercerita tentang dia..kenalkan..inilah encik biskut teddy... kami hampir serupakan? adik beradik...hohohoho....percaya ke?

mmm...tapi yang pastinya,dia mungkin akan pulang,sebaik saja aku pulang ke india. sedih kn? hahahaha..nak buat macam mana..cuti kami berbeza...

4 comments:

SarjaN yO said...

sayang dan cinta,
sebenarnya cukup berbeza,,,

PinTu_Gua said...

hahaha.. bila ko cakap hawa, baru ku sedar..Korang ada iras2 sket la

Hakimah Dharwisyah Ramli said...

Sangat suka kalian bersama..

nur_amalina said...

hawa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oit gediks!!!!
amboi3~ bukan main lg yer =P
aku dah agak dah ni la biskut teddy ko heheh
aku doakan korg berbahagia la
walau bnyk ups n down nye
aku pehe coz aku ade tgk ko melaluinye =)
well cik kak no mesia ko yg celcom tu still on k?
camne nak cntc haish
hehe k take care dear =)