Wednesday, August 10, 2011

sepuluh.ogos.seribu.sembilanratus.lapanpuluh.lapan.

alhamdulillah..siapa sangka,aku ade kerajinan melukis dan mewarna. walau terasa seperti budak sekolah rendah,tapi seronok. dah lama aku tak melukis.

kenapa aku rajin tetiba? mungkin kerana sayang dan rindu.
ape yang buat aku melukis? sebab hari istimewa buat yang teristimewa.
selamat hari tua abang uchuk!!!!

 gamba ni ayg lukis mase tunggu cikgu dtg. mase posting paed surgery.
ade garis2. sbb buku nota ade garis2.

semoga umur abang dan isi kehidupan abg diberkati.
bagi ayang..kelebihan abang...kekurangan abang..itu yang buatkan abang sempurna.
cukup sempurna.

 ayang harap,jodoh kita panjang..dan diredhai Allah.
semoga kita sempat melalui hari2 tua kita bersama..

dan kita dikurniakan cahaya mata yang soleh dan solehah..sihat dan comel.


ayang akan berusaha,untuk memastikan tiada sedikit pun penyesalan dlm hati abang kerana memilih ayang sebagai isteri. ayang akan berusaha untuk jadi yang terbaik untuk abang,keluarga dan anak2 kita. sungguh,ayang tak ada apa2 kelebihan. tapi abang yang membuatkan ayang sentiasa lebih dari orang lain. kelebihan ayang adalah kerana memiliki abang sebagai suami.

ayang perlukan abang untuk terus mendidik ayang,menasihati dan menegur ayang.

10 comments:

terataiflowerz said...

SWEET NYE

syiela said...

sweet.. moga bahagia.. serta berkekalan hingga akhir nyawa

Afuan Shah said...

shuweett..
semoga bahagia..
mcm ni baru la tak geli2 nak baca..sebab dah kawen kan..hihi..
tq for coment :)

MYA EL QAYREENA AZRYAN said...

weeee romantis...

cik bulan said...

cam baca majalah lak ade lukisan2 cute..^^..suka katun yg tua tu..so sweet

^baju kurung^ said...

senyumm...je.hehhe :)
moga berkekalan ingga akhir hayat.hingga ke syurga.InsyaAllah..

budakecik said...

barakallah!:)

Boo said...

sweetlah akak..semoga kekal smpai akhir hayat!! =)

missNick said...

alala comelnya hehe....semoga berkekalan ke akhir hayat ye kak...Amin :)

raider150 said...

terbaik..tu ada nilai tersendiri tu...semoga berbahagian hingga akhir hayat..amin..