Tuesday, December 14, 2010

untuk bakal suami ku..

saya tak cantik macam itik.
tapi saya boleh senyum walau tak cantik bila kamu penat dan emo.

saya tak ayu macam penyu.
tapi saya boleh jadi ayu bila berdua dengan kamu.

saya tak selalu masuk dapur.
tapi saya boleh masak bahan mentah sampai masak. [dan kamu blh mkn.]

saya tak lembut macam penari kebudayaan.
tapi saya sedia untuk bertukang,memanjat atau baiki apa2 yang rosak kat rumah kita bila kamu sibuk.

saya tak mesra macam penyambut tetamu.
tapi saya blh cakap lembut2 hari2 kalau itu yang kamu mahu.

saya tak senang untuk mengalah.
tapi saya akan cuba mengalah dgn kamu. [sebab kamu comel]

saya tak la seorang yang rajin.
tapi saya akan rajin bila kamu rajin untuk tidak letak pakaian sepah2 atas lantai.

saya bukan budak baik yang dengar kata.
tapi saya blh dengar kamu bercerita walau kadang2 saya tak paham pon apa yang kamu cerita.

saya tak sempurna.
tapi kamu yang buat saya sempurna..

weng.....~

1 comment:

Eliza muslim said...

wow.... nice blog...... ;)

saya x ada apa2 utk membahagiakan awk..... tapi sy janji akan sentiasa membahagiakan awk..... ahaksss!!!