Tuesday, May 12, 2009

perabot utk umah baru..





 umah baru. start dari abis cuti 1st year..aku shu dgn mekda akn menetap di sini. gap 2hari masa 3rd sessional ari tu,shu dgn mekda pergi membeli perabot. tak byk pon..cuma katil,meja studi dn kusi. shu,dia bli alnari skali. sbb kat bilik dia takde almari.


tak la besa mana..selepas masukkn perabot,tinggal sikit ruang
untuk solat.

bilik air pon kecik..hehehe...bilik air utk sorg,mestila kecik je.
tapi..bes..sbb bilik air sorg satu.


dapur ni...klu utk sebuah keluarga,mmg kecik. tapi utk kami bertiga..
sudah dikira sgt3 besar.


almari y mmg dah ade kat umah ni. dan satu2nya perabot y disediakn.


pintu bilik..(dari dalam bilik)


sebelum katil dipasang..


ape pon....masih dalam perancangan..nk bli sofa. hahahahaha...sofa? mmm...angan2 je... tapi tu la..ble dh ade uamh sendiri..rase nk hias cantik2. tapi...pilihan kat cini tak byk... klu aku kat msia..mmg akn ku hias ikut ske ati aku.

dan...aku rasa mcm nk ade tv. hehehhehe...tgk cite hindustan yang aku sendiri tak paham. klu kat msia,boleh la paham..ade makna dia kat bawah. kat cni..mati idup balik..takkn ade. hahahaha....

mmm..selingan utk masa exm. tekanan perasaan y tak mahu dilayan sgt. sbb kawan2 aku jgk menghadapi masalah yang sama dgn aku. jd aku tak mahu nk komen atu komplen lebih2. yang penting sekarang...kami cuba yang terbaik....

No comments: